2017-2018 Akademik Yılı Bahar Yarıyılı sonunda % 10’a giren İkinci Öğretim Öğrencileri

2017-2018 Akademik Yılı Bahar Yarıyılı sonunda % 10’a giren İkinci Öğretim öğrencilerimiz üniversitemiz Öğrenci Bilgi Sistemi'nden alınan bilgiler doğrultusunda aşağıdaki gibi belirlenmiştir.

Sıra No. Öğrenci No Adı-Soyadı Bölüm Adı Öğretim Türü Sınıf Ortalama
1 163203062 Elif AYDIN Uluslararası Ticaret, Lojistik ve İşletmecilik İkinci Öğretim 2 3,43
2 153203038 İpek ERGÜNEŞ Uluslararası Ticaret, Lojistik ve İşletmecilik İkinci Öğretim 3 3,19
3 163203011 Hatice HANEDAN Uluslararası Ticaret, Lojistik ve İşletmecilik İkinci Öğretim 2 3,1
4 163203023 Burcu GEBEDEK Uluslararası Ticaret, Lojistik ve İşletmecilik İkinci Öğretim 2 3,03
5 163203017 Cansu KAPLAN Uluslararası Ticaret, Lojistik ve İşletmecilik İkinci Öğretim 2 3,01
6 153203024 Canberk ERÇİN Uluslararası Ticaret, Lojistik ve İşletmecilik İkinci Öğretim 3 2,96
7 153203007 Evren SAVAŞ Uluslararası Ticaret, Lojistik ve İşletmecilik İkinci Öğretim 3 2,9
8 163203060 Ebrar İKİZ Uluslararası Ticaret, Lojistik ve İşletmecilik İkinci Öğretim 2 2,86
9 163203010 Furkan MACİT Uluslararası Ticaret, Lojistik ve İşletmecilik İkinci Öğretim 2 2,8
10 153203008  Burcu YILMAZ Uluslararası Ticaret, Lojistik ve İşletmecilik İkinci Öğretim 3 2,8
11 153203012 Buse ERKOL Uluslararası Ticaret, Lojistik ve İşletmecilik İkinci Öğretim 3 2,78
12 153203033 Enes DOLU Uluslararası Ticaret, Lojistik ve İşletmecilik İkinci Öğretim 3 2,74
13 173205026 Gülfa ALTINDAL Uluslararası Ticaret ve Lojistik  İkinci Öğretim 1 2,66
14 173205066 Merve ÇAKICIOĞLU Uluslararası Ticaret ve Lojistik  İkinci Öğretim 1 2,65
15 173205043 Orçun ERGÜL Uluslararası Ticaret ve Lojistik  İkinci Öğretim 1 2,6

Yüzde On Başarı Değerlendirme Yönergesi Uygulama MADDE 6/4: Yüzde on hesaplamaları ilan edildikten sonra itirazı olan öğrenciler 10 iş günü içerisinde birim öğrenci işleri bürolarına yazılı olarak başvurabilirler. Yapılan başvurular birim yönetim kurulunca karara bağlanır. 10 iş günü sonrasında yapılan itirazlar dikkate alınmaz.